• Nasıl Üye Olabilirim?

sinadakimya.com.tr sayfasından Giriş Yap / Üye Ol bölümüne tıklayınız. Üyelik formunu doldurabilir ya da Facebook ve Google ile hızlı bir şekilde üye olabilirsiniz.


  • Üyelik Bilgilerimi Nasıl Değiştirebilirim?

Hesabım bölümünden kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra üyelik bilgilerim kısmından bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.


  • Şifremi Hatırlamıyorum. Ne Yapmalıyım?

Sayfada yer alan Hesabım bölümüne tıklayınız. Bilgilerimi Hatırlamıyorum butonunu tıklayıp şifre değişiklik işlemlerinizi yapabilirsiniz.


  • Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir miyim?

Üye olmadan da alışveriş gerçekleştirebilirsiniz. Seçtiğiniz ürünleri sepete ekleyiniz. Daha sonra Sepetimi tıklayıp, alt tarafta bulunan üye olmadan devam et bölümünü tıklayınız. Sizden istenen bilgileri girdikten sonra alışverişin ödeme aşamasına geçebilirsiniz. Ödeme işlemlerinden sonra üye olmadan alışverişinizi gerçekleştirmiş olursunuz.


  • Nasıl Ürün Alabilirim?

Dilediğiniz ürünleri seçebilir ve sepetinize ekleyebilirsiniz. Daha sonra Sepetim`e gidiniz. Dilerseni üye olup dilerseniz üye olmadan alışverişe devam edebilirsiniz. Üye girişi yaptıktan sonra ödeme sayfasına geçip ödeme bilgilerinizi doldurunuz. Hepsi bu kadar!


  • Siparişlerimi Nereden Takip Edebilirim?

Ana sayfada yer alan Sipariş Takip bölümünü tıklayınız ve sipariş numaranızı girerek takip edebilirsiniz.


  • Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Hesabım bölümünden üye girişi yapınız. Eğer ürününüz kargoya teslim edilmediyse işleminizi iptal edebilirsiniz. Kargoya verilen ürünler iptal edilemez.


  • Ürünüm Kargoya Verildi. Nasıl İptal Edebilirim?

Ürün size geldiğinde ürünü teslim almayarak satışı iptal etmiş sayılırsınız. Eğer ürünü aldıysanız iade işlemi gerçekleştirmeniz gerekir.


  • Cayma Hakkımı Nasıl Kullanabilirim?

Hesabım bölümünden üye girişi yapınız. Hesabım bölümünden Siparişlerimi tıklayarak geçmiş alışverişlerinizi görüntüleyiniz. İlgili alışverişin detaylarını tıklarak en altta yer alan İptal/iade işlemi başlatı tıklayınız. Daha sonra ürünü kargoya veriniz ve kargo takip numarasını bu bölümdeki ilgili yere yazınız.


  • Cayma İşlemlerinde Kargo Bedelini Kim Öder?

Size verilmiş kargo koduyla anlaşmalı kargo firmaları üzerinden yapılan gönderilerde kargo ücretleri satıcılara aittir.


  • Siparişim ne zaman bana teslim edilir ?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra, 3 iş günü içerisinde adresinize teslimatı gerçekleştirilmektedir.


  • Sipariş adres değişikliği nasıl yapabilirim ?

Üye olmadan sipariş verdiyseniz, sipariş numaranız ile birlikte müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz. Üyelik kaydınız bulunuyor ise, üye girişi yaparak adresinizi güncelleyebilirsiniz.


  • Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim ?

Siparişinize ait kargo takip bilgileri SMS ve Mail olarak gönderilmektedir.


  • Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim ?

Kolinin dışında hasar olması (yırtık, ıslanmış gibi) durumunda “Hasar tespit tutanağı”, kolinin içinde hasar ve paket adetinde yanlışlık söz konusu ise “Durum tespit tutanağı” tutturmanız gerekmektedir. Gerekli tutanakları kargo görevlisinden talep edebilirsiniz.
Eğer görevli yanınızdan ayrıldıktan sonra durumu fark ederseniz ilgili şubeye gidip durumu bildirerek tutanak tutulmasını talep edebilirsiniz (Teslimat sonrası Hasar/Durum tespit tutanağı tutulması kargo şubesi inisiyatifindedir).